WAKA

Jag hatar att jag har en data som inte tar minneskort.. därmed måste jag pendla mellan 2 datorer och föra över bilder från den ena till ett memorystick och därmed kan jag visa bilder här! Inläggen blir så tråkiga utan bilderna så då hoppar jag istället över att skriva som ni märkt.

Men vad har hänt då?

Nothing special, jobb, jobb och en stor ensamhet! Denna vecka har jag varit helt ensam i mitt hus då de övriga varit och hälsat på släkten i Finland! Det var otroligt jobbigt att vara den som stannade hemma då också min kusin och lille söte Arvid skulle med. Men jag har bott varanna dag här hemma själv i huset och sedan hos farmor också. Så i stora drag har det löst sig ganska bra bara att jag varit sjukt trött varje dag efter både körlektioner, teori och jobb.

För någon vecka sedan var jag ju också i Linköping och träffade Linda från Örebro och Sara från Kalmar, vi bodde i Saras Pappas 2 i centrala Linköping och bättre kunde vi inte haft det! Vi solade, badade, shoppade och besökte Valla mm. De dagarna var perfekta och det var oerhört kul att träffa dem båda men speciellt Sara som jag inte träffat på hela 2 år, otroligt vad tiden går!

Skickar med lite bilder som förklarar bättre av mina senaste veckor. : )
Kram; Josefin Lind


18
middag med vännerna, därefter premiär för utgång!

Sara, Linda & Jag i Valla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0