Please?

Jag är sämst..
ändå har jag lyckats dygna nu under sommarlovet, och därmed skryter jag om det! Dock inget eget val utan några grabbs som förstörde natten genom att enkelt befinna sig i samma rum, nej vad störd och dum jag är!
Lär inte glömmas bort i första taget, så tack så jävla mycket ANNA!
    Ännu en negativ nyhet.. skol ordet ger mig ångest!
Annars så har jag slutat jobbat,, love my job, tjöt lite smått. Kvällen räddades ändå med underbaringar hos KLARA! Innan avslutet utgång med arbetet på Otten, sedan Hugo, ganska bra var det ändå och gamlingar återfanns. smile på det. Efter den avslutningen ännu en till, vi var smurfar och åt Tacobuffé i den finaste basket arenan i Sverige tittandes på landslaget som tränade, superduper SSC <3 (stadium sports camp)

Just nu.. funderar på hur semestern ska fortsätta och vad livet kan ha att bjuda på, ibland är anledningarna för många och för nära. På sommaren är allt dock som bäst och det skrämmer en del!


Kram, Josefin Lind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0