18 & myndig

Då var det äntligen dags för mig med att fylla 18, jisses vad åren går snabbt.. lite skrämmande faktiskt. Vet inte riktigt om det känns annorlunda på något vis att vara myndig förutom att pressen blir större på allt. Jag menar körkortet ligger och trycker i bakhuvudet, utgång väntar och jag ska nu inleda mitt sista år på gymnasiet och innan jag slutar 3an måste jag veta vad jag vill göra resten av mitt liv! Egentligen orkar jag inte tänka eller ägna energi på allt detta för nu är sommaren här och det är sommarlov och då ska jag banne mig ta det lugnt..
Jag jobar annars förfullt, vissa dagar är det stört kul andra dagar vill jag hem.. Värmen bör inte klagas på men att jobba ute i 30 graders värme en halv dag tar på krafterna, men självklart är man glad för att värmen äntligen är här, som vi väntat!

Midsommar var bättre en bra, super helt enkelt! Min födelsedag var inte heller så dålig, mycket bra faktiskt.. restaurangbesök och häng i skärgården var uppskattat. Ja allt fungerar någorlunda bra sammanfattningsvis, det är bara låta dagarna gå förbi och vara nöjd med vad man åstadkommit under dagen. Alltså lämna några positiva händelser i ett hörn, ska nog börja med det här på bloggen!
Stor kram till er
Josefin Lind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0