090725

Nu när jag tittar på datumet ser jag att det inte är långt kvar tills Augusti och skolan, åå börjar redan få ångest för skolstarten. Den kommer snabbare än vad man anar!

Dessa dagar har flytit på bra ändå och mycket har hunnits med som att fixa ett datum för övningskörbevis kurs, så att jag äntligen får ge mig ut på gatorna, haha! Sedan var jag och mamma i Linköping idag för shopping, lite höstnytt! Mamma köpte sådana där träskor som man har på sig i vardagen. Då menar jag inte i trädgården utan sånna där kletchiga, coola! Sen blev det lite annat också och en god pastasallad till lunch. Vi har också börjat renovera "lillstugan" som ska föreställa en gäststuga som ej används.. skrapat väggarna och tvättat dem nu under dagarna. Ja, jag får pengar för det, knappast lönsamt annars att spilla sommarlovet på det ,,

Men ni, jag åker till Örebro imorgon för att bo hos bästa Linda ett tag, Elin kommer också dit och sedan ska vi på äventyr. Vi får helt enkelt se vilken stad vi hamnar i sedan, vart vi tar vägen och hur programmet ser ut. Jag tror det blir bra, mycket bra. Bilder och sådant kommer väl upp så småningom!
Bilderna från Bdb, facebook och bloggen är ungefärliga så ni som har mig som vän överallt, får dras med dessa bilder:)

LOVE
Josefin Lind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0